Oldalak

2013. december 22., vasárnap

Pulóver a trópusokon

 Pár napja elköltöztem Magyarországról. Valószínűleg hosszú időre. Még nem tudom, hogy Malajziában mennyi tahósággal, emberi hülyeséggel fogok találkozni, de remélem jóval kevesebbel, mint idehaza. Valószínűleg as blog inkább egy idegen ország furcsaságait bemutató élménybeszámolóvá fog változni.
 Kezdjük mindjárt az időjárással. Azt tudtam, hogy az egyenlítő környékén picivel melegebb van, mint idehaza, és a monszunról is hallottam már. Sejtettem, hogy a páratartalom sem fog a kedvemért elviselhető mértékűre csökkenni. De azt sosem gondoltam, hogy itt az emberek menekülnek az eső elől, és 30 fok alatt pulóvert húznak. Olyan pulóvert, amit mi hűvös tavaszi reggeleken viselünk.
 Bazz.... Itt fáznak. Amíg én a forró esőben szédelgek, ők felöltözve vacognak valami fedett helyen. A két hónapja kint élő barátom azt mondta, hogy úgy futnak a helyiek az eső elől, mintha tömény sav hullana az égből. Mit szólnának a mi jeges őszi zivatarjainkhoz, amikor olyanok az esőcseppek, mintha picike kis acélgolyókkal lőnének az emberre!?
 És a ruha... A lenti képen egy kellemes repülő utasterét láthatjuk. Csodás ételek, kedves kiszolgálás. Kaptunk takarót, párnát, és BUNDAZOKNIT! Egy fűtött repülőben. Sosem gondoltam, hogy lesz aki használja. De volt. A fekete ruhás férfi felvette a zoknit, és visszahúzta a cipőjét. Betakarózott, fejére húzta a kapucnit, és jól érezte magát.
 Én egy szál pólóban utaztam. Amikor kiszálltam a gépből, egyből arcon csapott a harminc fok, és a 100%-os páratartalom. A férfi fekete vastag nadrágban, fekete kapucnis felsőben, fölötte egy vastag pulóverrel mosolyogva lépett ki a trópusi fénybe. ÉS NEM IS IZZADT! Na ezt kellene megtanulni!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése