Oldalak

2013. október 8., kedd

Verseny

 Sajnos fotóval nem tudom bizonyítani, de ma találkoztam egy boszorkánnyal. Még bibircsókja is volt. Mikor beléptem a közértbe, már tudtam, hogy hibát követtem el. A gonosz közvetlen előttem suhant át a fotocellás ajtón, hogy lefékezzen az tojásoknál. Ekkor még egy laza csuklómozdulattal irányba pöccintettem a babakocsit, kikerültem, és az üdítők felé siettem. Mikor elhaladtam a húspult előtt, egy pillanatra összeakadt a tekintetünk. Felmértük egymás erejét, és mire a célegyenesbe fordultunk, mindketten készen álltunk a megmérettetésre. Egy hirtelen mozdulattal eltűnt a pénztár felé vezető polcok bal oldalán. Rémülten láttam, hogy eszeveszett tempóval távolodik tőlem. (Illetve csak sejtettem, mert csak néhány pillanatra bukkant elő a polcok takarásából) Már majdnem elértem a pénztárat, amikor nagyot fékezve elém vágott. Kipirulva tette le a földre a kosarát, kárörvendő mosollyal végigmért, majd a gyereket is jó alaposan megnézte. És komótosan elkezdett kipakolni. Nagyjából öt perc alatt sikerült befejeznie a vásárlást, addig én türelmesen álltam a fél liter ásványvízzel a kezemben, amit meg akartam venni.

 Onnan tudom, hogy boszorkány volt, mert az egy dolog, hogy büdös tapló módon futva megelőzött, de a vigyorgó gyerekemre még csak rá sem mosolygott!

Barna...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése