Oldalak

2013. november 4., hétfő

Tüzelő

 Minden évben reménykedem benne, hogy valami működő megoldást találnak ki a lomtalanítás lebonyolítására. Aztán minden évben rá kell jönnöm, hogy a lényegét tekintve nincs változás. A "rettegett" nap előtt jóval megjelennek a lomizók. Mivel nekik jogaik vannak, és ezekért a jogokért képzett jogvédők harcolnak, így nekik mindent lehet.

 Tegnapelőtt kaptam meg a levelet, hogy melyik napon pakoljam ki a szemetet a ház elé. Tegnap már felbukkantak a környékünkön a hangosbeszélővel riogató ószeresek! (Hm... Már egy hete is hallottam őket, de akkor még nem láttam.) És ma reggel megjelentek a csendben portyázó lepukkant ladák, ezer éves kombi opelok, többnyire mocsokkal megrakott utánfutót nyekergetve maguk után. A kocsikban 4-5  "rejtett tartalékkal". A zöldségesünkhöz ma több ilyen csapat is betért, hátha megmondja nekik, mikor lesz a lomtalanítás. (Annyit már sikerült elérni, -a titokban tartott dátummal - hogy nem költöznek egy héttel a lomtalanítás előtt a közeli parkba a saját maguk által leborított szemétdomb mellé.)
 Nemcsak portyáznak ám, hanem gyűjtenek is. Mindent. Ha az ember nem adja, akkor is viszik. Csak akkor kicsit később. Tavaly a főút csatornafedelei bánták a szorgosságukat. Idén pedig:

Egy játszótér kerítése. Reggel még megvolt (részben) délután már nem

Tudnak ám dolgozni...
 Értem én. Hideg van. Kell a tüzelő, mert kemény dolog a novemberi lomizás. A képeken amúgy az is látható, hogy már eleve foghíjas volt a játszótér kerítése. Igenigenigen! A tavalyi lomtalanítás óta.
 Ha pedig ezek után pár "hűdenagyonliberális" fasisztának gondol, akkor csak annyit, hogy nem vagyok az. De ideje lenne, ha a jogvédők egy része átképezné magát kötelessgvédővé, mert akkor visszaállna az egyensúly!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése