Oldalak

2013. október 13., vasárnap

Kritikus tömeg a közlekedésben

 Pár napja nincsen kerékpárom, így kénytelen voltam a tömeggel közlekedni. Hááát...
 A gondok ott kezdődtek, hogy nem volt jegyem. A BKK-nál úgy gondolják, hogy elég, ha az utasoknak vannak kötelességei, és a BKK-nak jogai, ezért nem érdekli őket, hogyan szerzi be az ember ezt a rendkívül drága kis papírfecnit vasárnap délben.

 Ha nincs jegy, nincs utazás. Illetve... A sofőr árul jegyet +100 forint felárral (Nevetséges! Nekik lenne KÖTELESSÉGÜK biztosítani, hogy bárhol tudjak jegyet venni, de ők ezért felárat kérnek...), de ha nincs aprópénz, akkor nincs jegy, vagy nincs visszajáró. (Ennek köszönhetően fél órát mászkáltam, mire találtam egy lottózót, ahol tudtam venni egy jegyet.) 
 Az Örsön ért a meglepetés, mert a metró nem közlekedett, helyette buszozhattam. A böhöm orosz metrók nagyjából 1000 embert is képesek elnyelni egyszerre, de erre valószínűleg nem gondolt az, aki szerint elég, ha 5-6 percenként elindul egy pótlóbusz. A kapaszkodással nem volt gond, mert a többi szerencsétlen oldalról megtartott. Élmény volt, ahogyan a hatalmas csuklós tekergett a Kossuth tér közeli kis utcákban. Néha megálltunk, hogy egy szembejövő autós elférjen, de aztán... Egy másik metrópótló fordult be a sarkon. Volt ám sakkozás, hogy mi legyen. 
Az, ami kerékpárral kényelmesen tekerve nagyjából egy óra, az így kettő lett. Az ami kerékpárral egy fillérbe sem kerül, az 1650+350=2000 forintot húzott ki a zsebemből.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése